Jeden z największych banków w Irlandii rezygnuje ze świadczenia popularnej usługi dla swoich klientów.
Klientów Bank of Ireland czekają zmiany. Już wkrótce bank wycofa popularną usługę, jak informuje The Irish Examiner.
Usługi banku
Od 31 marca zniesiona zostanie usługa, która umożliwiała klientom korzystanie z 365online lub aplikacji w celu doładowania telefonu komórkowego na konta w sieciach Vodafone, Three lub Eir.
Na decyzję banku zareagowano z zaskoczeniem, ponieważ w zeszłym roku odnotowano znaczny wzrost transakcji cyfrowych przy znacznym spadku transakcji wewnątrzoddziałowych.
Przedstawiciele BOI zapewnili, że decyzja nie jest związana z żadnym problemem z operatorami sieci komórkowej.
Poinformowano, że bank zdecydował się skupić na nowych funkcjach swojej aplikacji bankowej, tym bardziej, że są inne alternatywy dla klientów, którzy chcą doładować konto telefonu komórkowego.
Informacja dla klientów
Przedstawiciele BOI przeprosili swoich klientów za niedogodności związane z wycofaniem tej popularnej usługi.
Wyrazili też zrozumienie dla tyć osób, które czują się rozczarowane decyzją banku i zdecydują się na całkowitą rezygnację z jego usług.