Bank w Irlandii zamknął swoje oddziały - co z klientami?

Bank dostosowuje się do zmian w zachowaniu klientów w Irlandii i dąży do długoterminowego, zrównoważonego i nowoczesnego systemu bankowego.

W piątek 8 października zakończono działalność 88 oddziałów Bank of Ireland. Wiadomo już co z klientami, którzy nadal chcą korzystać z usług tego banku.

Bank w Irlandii

Zamknięcie oddziałów banku potwierdzono na przełomie lutego i marca tego roku. Przedstawiciele BOI twierdzili wówczas, że powodem zamknięcia oddziałów jest przyspieszenie bankowości cyfrowej.

Ich zdaniem preferencje klientów ewoluują, a bank zainwestował w transformację w ostatnich latach, co poprawiło infrastrukturę technologiczną i ofertę cyfrową. W tym samym czasie zaobserwowano spadek korzystania z usług w oddziałach banku.

Bank dostosowuje się więc do ostatnich zmian w zachowaniu klientów i dąży do długoterminowego, zrównoważonego i nowoczesnego systemu bankowego.

Klienci banku

Niektórzy klienci będą zmuszeni podróżować nawet ponad 20 km do najbliższego oddziału BOI, jeśli w dalszym ciągu chcą korzystać stacjonarnie z usług banku.

I tak w przypadku osób z Bantry najbliższy oddział znajduje się teraz w Skibbereen. Jest to odległość ok. 28,5 km od wcześniejszego oddziału w Bantry.

Bank of Ireland ma jednak podpisaną umowę z An Post, dzięki czemu klienci będą mogli przeprowadzać część transakcji bankowych w ponad 900 urzędach pocztowych w kraju.