Bank dostosowuje się do zmian w zachowaniu klientów w Irlandii i dąży do długoterminowego, zrównoważonego i nowoczesnego systemu bankowego.
W piątek 8 października zakończono działalność 88 oddziałów Bank of Ireland. Wiadomo już co z klientami, którzy nadal chcą korzystać z usług tego banku.
Bank w Irlandii
Zamknięcie oddziałów banku potwierdzono na przełomie lutego i marca tego roku. Przedstawiciele BOI twierdzili wówczas, że powodem zamknięcia oddziałów jest przyspieszenie bankowości cyfrowej.
Ich zdaniem preferencje klientów ewoluują, a bank zainwestował w transformację w ostatnich latach, co poprawiło infrastrukturę technologiczną i ofertę cyfrową. W tym samym czasie zaobserwowano spadek korzystania z usług w oddziałach banku.
Bank dostosowuje się więc do ostatnich zmian w zachowaniu klientów i dąży do długoterminowego, zrównoważonego i nowoczesnego systemu bankowego.
Klienci banku
Niektórzy klienci będą zmuszeni podróżować nawet ponad 20 km do najbliższego oddziału BOI, jeśli w dalszym ciągu chcą korzystać stacjonarnie z usług banku.
I tak w przypadku osób z Bantry najbliższy oddział znajduje się teraz w Skibbereen. Jest to odległość ok. 28,5 km od wcześniejszego oddziału w Bantry.
Bank of Ireland ma jednak podpisaną umowę z An Post, dzięki czemu klienci będą mogli przeprowadzać część transakcji bankowych w ponad 900 urzędach pocztowych w kraju.