Bank zamyka wszystkie swoje oddziały i wycofuje się z rynku w Irlandii.
Ulster Bank przekazuje ważne informacje dla swoich klientów w związku z planowym wycofaniem się z irlandzkiego rynku.
Informacje dla klientów
Zachęca klientów do „przygotowania się” na zmiany, które nadejdą w 2022 roku. Już od początku przyszłego roku zaczną oni otrzymywać sześciomiesięczne okresy wypowiedzenia na zamknięcie kont.
Ulster Bank skontaktuje się z klientami bezpośrednio, gdy będą musieli podjąć działania, a rozpocznie się to na początku 2022 r., kiedy planujemy zacząć dostarczać formalne zawiadomienie o zamknięciu rachunku klientom rachunków bieżących i depozytowych.
Do tego czasu bank będzie obsługiwał obecnych klientów, jednak zachęca się klientów do rozważenia swoich opcji, skorzystanie ze wsparcia i przygotowania się do wyboru nowego dostawcy usług bankowych.
Klienci, którzy po otrzymaniu wypowiedzenia nie podejmą żadnych czynności, muszą się liczyć z zamknięciem kont i wystawieniem czeków na pozostawione saldo.
Klienci kredytów hipotecznych Ulster Bank nie muszą na razie podejmować żadnych działań, ponieważ bank prowadzi rozmowy z innymi bankami na rynku irlandzkim w sprawie przeniesienia kredytów hipotecznych na dotychczasowych warunkach.