Klientów w całej Irlandii czekają nowości

Projekt ma na celu poprawę jakości usług, zwiększenie dostępności oraz unowocześnienie infrastruktury rynkowej na terenie całej Irlandii.

Jeden z największych banków w Irlandii rozpoczął szeroko zakrojony program modernizacji swoich placówek, obejmujący inwestycję o wartości 40 milionów euro. Projekt ma na celu poprawę jakości usług, zwiększenie dostępności oraz unowocześnienie infrastruktury bankowej w 127 oddziałach na terenie całego kraju.

Bank w Irlandii

W ramach inwestycji AIB wprowadza 60 nowoczesnych urządzeń typu CCL (Cash and Cheque Lodgement), które umożliwiają zarówno wpłatę, jak i wypłatę gotówki. Maksymalny limit wypłaty w tych urządzeniach wynosi 1500 euro.

Maszyny te zostaną zainstalowane w wybranych oddziałach, w tym w takich lokalizacjach jak Dublin, Kildare, Kerry, Louth, Tipperary, Cavan, Kilkenny, Wexford, Waterford i Cork.

Nowe urządzenia mają ułatwić klientom wykonywanie codziennych operacji bankowych, oferując wygodę i szybkość obsługi, przy jednoczesnym zachowaniu tradycyjnych usług w oddziale dla osób preferujących kontakt bezpośredni.

Bank podjął także decyzję o zwiększeniu limitu wypłat gotówki w swoich bankomatach – z 600 do 1000 euro. Działanie to ma zapewnić klientom oraz lokalnym społecznościom lepszy dostęp do gotówki w sytuacjach, gdy jest ona szczególnie potrzebna.

Oddziały banku w Irlandii

Z 170 oddziałów AIB, aż 127 zostało objętych modernizacją, z czego 35 przeszło pełną renowację. W zmodernizowanych placówkach pojawiły się przestronne i nowoczesne wnętrza, wydzielone strefy obsługi klienta oraz zwiększona prywatność podczas korzystania z usług bankowych.

AIB kładzie duży nacisk na dostępność swoich usług. Wszystkie bankomaty oraz nowe maszyny CCL zostały wyposażone w udogodnienia dla osób z dysfunkcją wzroku – m.in. w system głosowego przewodnika, aktywowany po podłączeniu słuchawek. Funkcja ta działa przy wypłacie gotówki, sprawdzaniu salda, pobieraniu skrótowych wykazów transakcji oraz przy usługach związanych z kodem PIN.

Wszystkie 170 oddziałów banku uzyskały również certyfikat „Autism Friendly Accreditation”, co oznacza, że są w pełni przystosowane do obsługi klientów w spektrum autyzmu.

Dodatkowo, w odpowiedzi na potrzeby językowe klientów, AIB wprowadził usługę tłumaczeń i interpretacji językowej. System ten został już wykorzystany blisko 2000 razy, obsługując 43 języki, co znacznie ułatwia dostęp do usług osobom, które nie posługują się biegle językiem angielskim.