Popularna w Irlandii sieć sklepów chce w ten sposób „podtrzymać zaangażowanie” swoich klientów.
Sieć sklepów Penneys uruchomiła właśnie swoją nową witrynę internetową dla klientów w Irlandii.
Sieć sklepów
Nowo zaprojektowana witryna ma „podtrzymać zaangażowanie” klientów w Irlandii, jak zapowiedziano. Firma dąży w ten sposób do większej promocji swoich artykułów odzieżowych, artykułów gospodarstwa domowego, urody itd.
Dzięki nowej stronie możliwe będzie sprawdzanie dostępności danych artykułów i rozmiarów ubrań w lokalnym sklepie. Będzie można też zobaczyć więcej zdjęć produktów i uzyskać bardziej szczegółowe informacje o tych produktach, ich składzie i konserwacji.
Sklep internetowy
Klienci Penneys w Irlandii mogą również założyć konto, które da im dostęp do funkcji „wishlist”. Dzięki temu będą mogli zachować ulubione produkty na później oraz zapisać się do newslettera.
Nowa witryna zapewni również spersonalizowane treści dla kupujących oraz lepszą integrację z kanałami społecznościowymi, aby umożliwić klientom bezpośrednie łącze do witryny.
Przedstawiciele firmy na obecną chwilę wykluczają jednak uruchomienie sklepu internetowego, na co czeka wielu entuzjastów tej sieci sklepów.
W zeszłym roku w 25 sklepach w Wielkiej Brytanii wypróbowano za to usługę „Click and Collect”. Nie podano, czy podobny pilot programu zostanie przeprowadzony w Irlandii.