
To kolejny dostawca w Irlandii, który podnosi ceny niektórych usług telekomunikacyjnych dla klientów.
Klientów sieci Virgin Media czeka wkrótce podwyżka cen jednej z usług. Operator już drugi rok z rzędu podwyższa koszty internetu szerokopasmowego.
Podwyżka cen operatora w Irlandii
Firma, która ma obecnie ok. 200 000 klientów w Irlandii, uznawana jest za jednego z dostawców najszybszego internetu w kraju.
Klienci zostali poinformowani, że ich rachunki od 1 lipca tego roku wzrosną o 2,4%, co oznacza, że koszt dla tych, którzy mają tylko szerokopasmowe łącze od Virgin Media, wzrośnie o 48 euro rocznie.
Firma zapewnia, że jest to najniższy możliwy poziom podwyżek, który znajduje się „znacznie poniżej obecnej stopy inflacji wynoszącej 8,5%”.
Virgin Media nie podnosi cen usług telefonu stacjonarnego ani usług telefonii komórkowej, jak poinformowano. Dostawca zapewnia też, że wszelkie zniżki zastosowane do kont klientów pozostaną nienaruszone.
Usługi telekomunikacyjne w Irlandii
Firma rozesłała informacje o podwyżce w wiadomości e-mail, w której poinformowano klientów, że nie muszą akceptować nowych warunków umów i mogą anulować swoją usługę bez kary przed terminem 1 lipca.
To kolejny dostawca w Irlandii, który podnosi ceny niektórych usług telekomunikacyjnych dla klientów. Wcześniej podwyżki ogłosili już operatorzy: Eir, Sky, Three i Vodafone.
W kwietniu Vodafone wprowadził zmiany dla części swoich klientów:
Więcej: Operator w Irlandii podwyższa ceny dla części swoich klientów