Tania lini lotnicza Ryanair zapowiada, że klienci mogą spodziewać się większej liczby tanich biletów, a nawet zapłacą pieniądze, jeżeli pasażer znajdzie tańszy bilet.
Największa tania linia lotnicza Ryanair ma dobre wiadomości dla swoich klientów. W udostępnionych danych informuje, że rośnie liczba pasażerów korzystających z ich usług. Tylko w samym kwietniu 2018 roku było to aż 12,3 miliona osób, co stanowi wzrost o 9% do analogicznego miesiąca w 2017 roku.
Ryanair – Always Getting Better (AGB)
Ryanair wprowadził w 2018 roku program “Always Getting Better”. Program ten wprowadza wiele ciekawych rozwiązań:
- Obietnica Ceny – znajdź tańszy bilet, a my zwrócimy różnicę oraz dodamy €5 na Twoje konto My Ryanair
- Obietnica Punktualności – punktualność naszych lotów wyniesie 90%
- Prosta Polityka Bagażowa – 2 bagaże podręczne w cenie + obniżona opłata za przewóz większego bagażu rejestrowanego
- Oddzielny Dział Reklamacji – reklamacje w ramach EU261 będą rozpatrywane w ciągu 10 dni
- Najbardziej Zielona Linia – w ciągu 5 lat na pokładach naszych samolotów nie będzie plastików, zadbamy również o ochronę środowiska poprzez zrównoważenie emisji dwutlenku węgla dobrowolną, internetową zbiórką charytatywną
- Ryanair Rooms i Kredyt Podróży – zwrot w postaci kredytu na loty przy rezerwacji hotelu
- Ryanair Transfers – więcej możliwości transferów we współpracy z Car Trawler
- Loty Łączone – przez Rzym, Mediolan i Porto oraz loty transatlantyckie
- „Try Somewhere New” – unikatowy content o podróżach na stronie Ryanair.com, przewodniki oraz filmy video w 7 wersjach językach (w tym po polsku)
Wszystkie informacje o programie dostępne są na stronie: Ryanair – Always Getting Better