Ryanair informuje o nowych procedurach dla klientów

Jest to część nowych usprawnień stworzonych w celu poprawy obsługi klienta.

Linie lotnicze Ryanair wprowadzają nowe procedury zwrotu pieniędzy dla pasażerów. Przedstawiciel firmy zapowiada, że każdy klient uprawniony do zwrotu pieniędzy otrzyma je w ciągu pięciu dni roboczych.

Zwrot pieniędzy

Ryanair usprawnił i uprościł proces zwrotu pieniędzy po „wyciągnięciu wniosków” z milionów zwrotów dokonanych podczas pandemii. Jest to część podjętych nowych środków w celu poprawy obsługi klienta.

W zeszłym roku linie Ryanair były krytykowane za sposób, w jaki unikały wypłacania pieniędzy za odwołane loty – przez wprowadzone ograniczenia w podróżowaniu.

Teraz klienci otrzymają potwierdzenie i dostęp do zwrotów w myRyanair w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Dodatkowo każdy pasażer, który będzie miał problem ze zwrotem, będzie miał dostęp do zaktualizowanego systemu obsługi klienta.

Inne zmiany w aplikacji to także „asystent dnia podróży” który będzie dostarczał aktualne informacje o statusie lotu i szczegółach wejścia na pokład (takich jak numery bramek).

Więcej: Ryanair.com