Według raportu zadowolenie klientów w Irlandii jest na najniższym poziomie, a „cierpliwość klientów jest na wyczerpaniu”.
Opublikowany niedawno raport firmy The CX Company pokazał, że podczas trwającego obecnie kryzysu zadowolenie klientów w Irlandii jest na najniższym poziomie, a „cierpliwość klientów jest na wyczerpaniu”.
Obsługa klienta
Najgorszą firmą pod względem obsługi klienta w Irlandii jest Eir – według 44% spośród wszystkich ankietowanych osób. Na drugim miejscu znalazł się Facebook, a na trzecim Ryanair.
W dalszej kolejności w rankingu znalazły się Departament Opieki Społecznej oraz Irish Water.
Zadowolenie klientów
Jeśli chodzi o firmy, które spełniają oczekiwania swoich klientów, na pierwszym miejscu znalazła się sieć Credit Union. Zadowoleni z obsługi są również klienci firm: Smyth’s Toys, Hickey’s Pharmacy, Energia, LifeStyle Sports czy Lloyds Pharmacy.
W pierwszej dziesiątce pod względem pozytywnych doświadczeń klientów podczas pandemii dominowały apteki i kawiarnie. Najgorsze doświadczenia mieli klienci usług kurierskich, rozrywki i telekomunikacji.
W ciągu ostatniego roku zmieniły się potrzeby klientów, a w niektórych przypadkach firmy musiały dostosować swoje usługi i komunikację. Jednak wiele z tych firm nie sprostało oczekiwaniom klientów.
W corocznym badaniu The CX wzięło udział ponad 2.600 ankietowanych osób, oceniono w nim w sumie 150 firm w Irlandii.