Pasażerowie lotniska w Irlandii dali upust swojej frustracji w mediach społecznościowych.
W mediach społecznościowych pojawiły się relacje z sytuacji, która miała miejsce w ostatni weekend na lotnisku w Dublinie.
Lotnisko w Irlandii
Długie kolejki w punktach kontroli bezpieczeństwa stały się przyczyną poważnych opóźnień. Sfrustrowani pasażerowie skarżyli się, że stracili pieniądze, bo spóźnili się na swój samolot i byli zmuszeni odwołać podróż lub zakupić nowe bilety.
Część osób w ostatniej chwili zdążyła wsiąść do samolotu po kilkugodzinnym oczekiwaniu w punkcie kontrolnym Terminala 1. Cała sytuacja była dla pasażerów bardzo stresująca i frustrująca.
Linie Ryanair
W następstwie skarg linie Ryanair opublikowały na Twitterze przeprosiny za opóźnienia, przypisując problem niedoborom personelu i problemom z harmonogramem w Dublin Airport Authority, który jest „poza kontrolą” linii.
Poinformowano pasażerów, że DAA nie ma wystarczającej liczby pracowników na lotnisku w Dublinie i kolejki do punktów kontroli są wyjątkowo długie. Planującym podróż zalecono przybycie na lotnisko z trzygodzinnym wyprzedzeniem.
Tymczasem w najbliższy weekend lotniska w Irlandii spodziewają się przybycia setek tysięcy pasażerów, którzy pojawią się na wyspie w związku z obchodami Dnia Św. Patryka.