Sieć sklepów wprowadzi w Irlandii nową koncepcję logistyczną, aby przyspieszyć dostawy dla klientów.
Popularna sieć sklepów planuje wprowadzenie nowej koncepcji logistycznej dla swoich klientów w Irlandii.
Sieć sklepów w Irlandii
Inicjatywa sieci JYSK, „dark store”, obejmuje mniejsze magazyny, co ma na celu skrócenie czasu dostaw zamówionych towarów.
Pierwszy magazyn „dark store” JYSK zostanie otwarty w Dublinie już w przyszłym miesiącu, a kolejny planowany jest na wiosnę 2025 roku w Casablance, w Maroko.
Nowa strategia jest częścią realizacji planu „Seamless and Closer to Customer”, który ma na celu przybliżenie firmy do klientów i przyspieszenie dostaw w wybranych krajach.
Magazyn „dark store” to mniejsza wersja tradycyjnego centrum dystrybucyjnego (DC), stworzona wyłącznie do obsługi zamówień online.
Magazyny
Nie jest to sklep, który klienci mogą odwiedzić – to magazyn pełen regałów i półek, w którym znajduje się pełen asortyment dostępny w sklepach stacjonarnych oraz dodatkowe produkty.
Dzięki temu magazyny „dark store” umożliwiają szybką wysyłkę bezpośrednio do domów klientów, co może w niektórych przypadkach znacząco skrócić czas realizacji zamówień.
Magazyny te będą regularnie uzupełniane przez jedno z 10 dużych centrów dystrybucyjnych JYSK zlokalizowanych w Europie.
Magazyn „dark store” w Dublinie będzie obsługiwał zamówienia klientów z Irlandii oraz Wielkiej Brytanii. Do tej pory dostawy w tych krajach były realizowane bezpośrednio z centrum dystrybucyjnego w Danii.
Od listopada klienci zamawiający online będą otrzymywać swoje zamówienia bezpośrednio z nowego magazynu w Dublinie.
Nowy magazyn w Dublinie będzie również pełnił funkcję siedziby głównej JYSK w Irlandii. Firma zapowiada utworzenie 14 nowych miejsc pracy, w tym dla kierowników działów, liderów zespołów oraz pracowników magazynu.
Rozwój JYSK w Irlandii
Pierwszy sklep JYSK w Irlandii otwarto w 2019 roku. Obecnie sieć posiada tu 25 sklepów, zatrudniając 289 pracowników.
Wprowadzenie magazynu „dark store” to kolejny krok, który ma na celu zwiększenie konkurencyjności i poprawę obsługi klientów na rynku irlandzkim i brytyjskim.