
Liczne skargi sfrustrowanych klientów w Irlandii doprowadziły do reakcji rządu.
W ostatnich miesiącach wzrosła liczba skarg sfrustrowanych klientów na usługi dostawców internetu w Irlandii.
W tej sprawie zareagował Wicepremier Leo Varadkar oraz Minister Środowiska, Klimatu i Komunikacji Eamon Ryan. Ministrowie spotkali się właśnie z przedstawicielami Eir oraz Vodafone Ireland.
Podczas rozmowy omówiono problemy w działach obsługi klienta w obu tych firmach. Wskutek pandemii działy te znalazły się pod olbrzymią presją, co przełożyło się na pogorszenie jakości usług.
Wprowadzenie pierwszej blokady w marcu br., a wraz z nią nauki i pracy zdalnej spowodowały, że zarządzanie call center stało się wyzwaniem.
Przedstawiciele Eir przeprosili za opóźnienia, których doświadczyli niektórzy klienci. Poinformowali też, że w miesiącach letnich zatrudniono w firmie 92 nowe osoby i że w dalszym ciągu trwa nabór. Dzięki temu udało się już skrócić czas oczekiwania klientów na połączenie z działem obsługi.
Minister Ryan i Wicepremier Varadkar wyrazili zadowolenie ze spotkania. Przekazali, iż Eir i Vodafone przedstawiły rozwiązania, nad którymi pracują, w celu rozwiązania problemów.
Obaj ministrowie zapewnili, że przekazanie poziomu niezadowolenia klientów było istotne. Spodziewają się też poprawy jakości obsługi klientów w najbliższym czasie.