Nowa usługa sieci komórkowej już dostępna dla klientów w Irlandii

Technologia ta ma na celu zmniejszenie korzystania z telefonu komórkowego wśród społeczeństwa w Irlandii.

Klienci popularnej sieci komórkowej w Irlandii mogą już korzystać z nowej technologii.

Operator sieci komórkowej w Irlandii

Usługa OneNumber umożliwia wykonywanie połączeń, wysyłanie wiadomości tekstowych i korzystanie z sieci komórkowej bez konieczności posiadania przy sobie smartfonu.

Klienci Vodafone, posiadający smartwatche Samsung, mogą teraz zostawić telefon w domu bez obaw o brak możliwości skontaktowania się z nimi.

Usługa OneNumber ma na celu zmniejszenie korzystania z telefonu komórkowego wśród społeczeństwa w Irlandii.

Badania zlecone przez Vodafone wykazały, że 55% osób rozważałoby pozostawienie smartfona w domu, jeśli istniałaby inna możliwość pozostania w kontakcie.

Trzy na pięć osób uważa, że technologia ubieralna może pomóc im osiągnąć większą równowagę w życiu, ograniczając korzystanie ze smartfona.

Jedna trzecia respondentów stwierdziła, że czas spędzany przed ekranem zmniejszył się od zakupu smartwatcha, podczas gdy prawie połowa (46%) tych, którzy obecnie nie posiada smartwatcha, planuje zakup jednego w przyszłości.

Sieć komórkowa Vodafone w Irlandii

Amanda Nelson, dyrektor generalna Vodafone Ireland, powiedziała:

OneNumber oznacza, że nasi klienci mogą pozostać w kontakcie i czerpać pełne korzyści z kolejnej ewolucji technologii ubieralnej. Dzięki naszej sieci OneNumber daje swobodę ruchu tym, którzy są w drodze.

Każdy klient Vodafone, który zasubskrybuje usługę OneNumber w lipcu lub sierpniu, otrzyma trzy miesiące darmowego korzystania.

Poinformowano też, że usługa ta jest dostępna tylko dla klientów z abonamentem oraz dla klientów kont biznesowych.