POLONIA IRLANDIA • GAZETA • WIADOMOŚCI I INFORMACJE

Przedstawiciele lotniska w Irlandii skomentowali najnowsze doniesienia prasowe.

Jest efekt chaosu na lotnisku w Dublinie, który dwa tygodnie temu miał olbrzymie problemy z gigantycznymi kolejkami do odprawy i kontroli pasażerów.

Skargi pasażerów

Przedstawiciele zarządu lotniska Dublin Airport Authority (DAA) zostali zalani skargami od pasażerów. O sprawie pisze Irish Mirror.

Skargi dotyczą przede wszystkim sytuacji, w których pasażerowie nie zdążyli na swoje loty z powodu opóźnień na lotnisku. Inne skargi dotyczą zagubionych bagaży, a także połączeń autobusowych oraz parkingu.

Czytaj też: Problemy lotniska w Irlandii – pasażerowie nie będą zadowoleni

Zarząd lotniska zapewnia, że w pierwszej kolejności rozpatrzone zostaną wnioski dla podróżnych, którzy utknęli w kolejkach do kontroli i nie zdążyli na samolot.

Rzecznik DAA powiedział:

Mamy do czynienia z dużą ilością korespondencji od pasażerów i dziękujemy im za cierpliwość.
Najpierw koncentrujemy się na zapewnieniu terminowego rozpatrywania wniosków o zwrot kosztów od osób, które niedawno spóźniły się na lot w wyniku kolejek.

Rzecznik DAA zapewnia, że wszyscy poszkodowani pasażerowie otrzymają zwrot „wszelkich poniesionych z własnej kieszeni wydatków”. Przypomina też, że pasażerowie, których to dotyczy, proszeni o wysłanie e-maila na adres: customerexperience@dublinairport.com.

Problemy lotniska

Tymczasem według najnowszych informacji niewystarczająca liczba personelu w sektorze kontroli pasażerów to nie koniec kłopotów lotniska w Dublinie.

DAA stara się obecnie rozwiązać szereg innych kwestii, jak naprawa przenośników taśmowych czy aparatów prześwietlających bagaże.

Czytaj też: Zwrot pieniędzy dla pasażerów – ostra reakcja rządu w Irlandii