Zarząd lotniska w Irlandii podejmuje kroki w celu zminimalizowania problemów w obsłudze pasażerów.
Przedstawiciele Dublin Airport Authority (DAA) poinformowali, że podjęte zostaną środki mające na celu zminimalizowanie problemów w obsłudze pasażerów.
Lotnisko w Dublinie
Ministerstwo Transportu zobowiązało zarząd lotniska w Dublinie do natychmiastowego wprowadzenia zmian, aby sceny z minionej niedzieli nie powtórzyły się w najbliższy weekend.
Przed obsługą Dublin Airport pojawiło się wyzwanie, ponieważ jest to długi weekend i ponownie spodziewane są dziesiątki tysięcy pasażerów na lotnisku.
Informacje dla podróżnych w Irlandii
Z opublikowanych w środę 1 czerwca informacji wynika, że w ten weekend na lotnisku w Dublinie pojawią się do pomocy pracownicy z lotniska w Cork.
Do kontroli bezpieczeństwa zostaną też wysłani pracownicy lotniska w Dublinie z innych wydziałów. Zwiększona zostanie także liczba punktów kontroli.
Dodatkowo wyznaczony zostanie obszar-poczekalnia dla pasażerów, do którego będą kierowane wszystkie osoby, które do czasu wylotu mają więcej niż 2,5 godziny (przy locie krótkodystansowym) i ponad 3,5 godziny (przy locie długodystansowym).
Pierwszeństwo w kolejce do kontroli bezpieczeństwa i odprawy bagażu będą więc mieć pasażerowie, którzy mają lot w okresie krótszym niż wymieniono. Uwzględnione jednak będą potrzeby osób niepełnosprawnych i osób ze spektrum autyzmu.