Przedstawiciele banku w Irlandii przepraszają swoich klientów za wszelkie niedogodności.
Przedstawiciele jednej z największych sieci banków w Irlandii przepraszają swoich klientów za niedogodności z powodu awarii systemu.
Bank w Irlandii
We wtorek 15 sierpnia klienci Bank of Ireland mieli problemy przy korzystaniu z aplikacji mobilnej i usług bankowości internetowej Banking 365.
O awarii systemu poinformowano za pośrednictwem Twittera:
We are aware that customers using our mobile app and 365Online are currently experiencing difficulties. We are working to fix this issue as quickly as possible and apologise for any inconvenience caused. We will update here once service is restored.
— Bank of Ireland (@talktoBOI) August 15, 2023
Przedstawiciele Bank of Ireland zapewnili, że pracują nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu i przeprosili za wszelkie niedogodności.
Tymczasem w komentarzach pod oświadczeniem pojawiło się wiele krytyki ze strony sfrustrowanych klientów.
Skarżono się na brak możliwości zalogowania się do konta, sprawdzenia saldo, brak możliwości dokonania przelewu czy płatności w sklepach, a także brak możliwości wypłacenia pieniędzy z bankomatów.