Awaria systemu - Problemy klientów banku w Irlandii

Przedstawiciele banku w Irlandii przepraszają swoich klientów za wszelkie niedogodności.

Przedstawiciele jednej z największych sieci banków w Irlandii przepraszają swoich klientów za niedogodności z powodu awarii systemu.

Bank w Irlandii

We wtorek 15 sierpnia klienci Bank of Ireland mieli problemy przy korzystaniu z aplikacji mobilnej i usług bankowości internetowej Banking 365.

O awarii systemu poinformowano za pośrednictwem Twittera:

Przedstawiciele Bank of Ireland zapewnili, że pracują nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu i przeprosili za wszelkie niedogodności.

Tymczasem w komentarzach pod oświadczeniem pojawiło się wiele krytyki ze strony sfrustrowanych klientów.

Skarżono się na brak możliwości zalogowania się do konta, sprawdzenia saldo, brak możliwości dokonania przelewu czy płatności w sklepach, a także brak możliwości wypłacenia pieniędzy z bankomatów.