Pasażerowie linii lotniczych Ryanair dają upust swojej frustracji w mediach społecznościowych.

Pasażerowie linii lotniczych Ryanair tracą cierpliwość i dopytują w mediach społecznościowych o możliwość dokonania odprawy.

Problemy pasażerów

Zarówno strona internetowa jak i aplikacja Ryanair zostały tymczasowo wyłączone z powodu prowadzonych prac związanych z aktualizacjami serwisów.

Od kilku godzin nie można dokonywać zakupów biletów lotniczych, zmian w lotach, sprawdzać rezerwacji ani dokonywać odprawy online.

Część pasażerów twierdzi, że doświadcza problemów już od środy. W godzinach popołudniowych na Twitterze poinformowano, że aplikacja została już uruchomiona. Jednak pasażerowie twierdzą, że nadal nie są w stanie dokonać odprawy.

Jeden z pasażerów w Irlandii twierdzi, że otrzymał informacje dotyczące jego lotu w innym języku niż w angielskim.

Chaos na lotniskach

Tymczasem na lotniskach przy stanowiskach odprawy pojawiły się olbrzymie kolejki pasażerów, którzy nie byli w stanie sami dokonać odprawy przez internet.

Przedstawiciele Ryanair poinformowali, że linie doświadczają problemów z internetem i trwają prace naprawcze. Nie podano przybliżonego terminu, kiedy usterki zostaną usunięte. Firma przeprasza pasażerów za niedogodności.

Dziennikarz i redaktor portalu Polonia Irlandia. Pisze dla serwisu, który dostarcza rzetelne informacje dla Polonii w Irlandii od 2014 roku. Jego wiedza i autorytet opierają się na osobistym doświadczeniu, ponieważ mieszkał w Irlandii od 2004 roku. Specjalizuje się w analizie bieżących wydarzeń i tematach przydatnych dla Polonii w Irlandii.