Pasażerowie linii lotniczych Ryanair dają upust swojej frustracji w mediach społecznościowych.
Pasażerowie linii lotniczych Ryanair tracą cierpliwość i dopytują w mediach społecznościowych o możliwość dokonania odprawy.
Problemy pasażerów
Zarówno strona internetowa jak i aplikacja Ryanair zostały tymczasowo wyłączone z powodu prowadzonych prac związanych z aktualizacjami serwisów.
Od kilku godzin nie można dokonywać zakupów biletów lotniczych, zmian w lotach, sprawdzać rezerwacji ani dokonywać odprawy online.
Część pasażerów twierdzi, że doświadcza problemów już od środy. W godzinach popołudniowych na Twitterze poinformowano, że aplikacja została już uruchomiona. Jednak pasażerowie twierdzą, że nadal nie są w stanie dokonać odprawy.
Jeden z pasażerów w Irlandii twierdzi, że otrzymał informacje dotyczące jego lotu w innym języku niż w angielskim.
Chaos na lotniskach
Tymczasem na lotniskach przy stanowiskach odprawy pojawiły się olbrzymie kolejki pasażerów, którzy nie byli w stanie sami dokonać odprawy przez internet.
Przedstawiciele Ryanair poinformowali, że linie doświadczają problemów z internetem i trwają prace naprawcze. Nie podano przybliżonego terminu, kiedy usterki zostaną usunięte. Firma przeprasza pasażerów za niedogodności.