Firma przeprasza i zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy wszystkim poszkodowanym klientom w Irlandii.
Firma telekomunikacyjna Eir wystosowała przeprosiny do klientów, którym nieprawidłowo naliczono rachunki.
Rachunki w Irlandii
Z podanych przez Independent.ie informacji wynika, że „techniczny błąd” spowodował, iż płatności w formie stałego zlecenia (direct debit) za niektóre rachunki zostały przetworzone dwukrotnie.
Przedstawiciele Eir zapewnili, że pracownicy firmy „gorączkowo” pracowali przez całą noc, aby naprawić ten błąd.
Sytuacja dotyczy około 3000 klientów, którzy korzystają z różnorodnych usług oferowanych przez Eir, w tym z szerokopasmowego dostępu do internetu, usług telefonii komórkowej i pakietów telewizyjnych.
Firma poinformowała, że błąd techniczny w jej systemie rozliczeń spowodował, że niewielka liczba klientów została podwójnie obciążona za swoje najnowsze miesięczne faktury.
Zwrot pieniędzy
W oficjalnym oświadczeniu poinformowano, że firma wyjaśniła źródło tego problemu. Potwierdzono, że błąd pojawił się podczas planowanego przejścia na zaktualizowany system rozliczeń.
Zapewniono również, że poszkodowanym klientom zostaną zwrócone pieniądze „tak szybko, jak to możliwe”, a sami klienci nie muszą podejmować żadnych działań.
Klienci, których dotyczy ten problem, „zostaną poinformowani o sytuacji poprzez wiadomości tekstowe lub e-maile, w których opisane zostaną podjęte kroki w celu dokonania zwrotów.”
Firma Eir przeprosiła za wszelkie niedogodności i zapewniła klientów, że podjęto „natychmiastowe kroki w celu naprawienia błędu”. Poinformowano również, że klienci z pytaniami lub obawami mogą skontaktować się z dedykowanym zespołem wsparcia Eir pod numerem 1901.