Jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych w Irlandii ma zwrócić zaległe pieniądze.
Dostawca usług telekomunikacyjnych Vodafone zwróci swoim klientom prawie 2,1 mln euro. Jest to decyzja podjęta po kontroli systemu rozliczeń, którą przeprowadzono po interwencji ComReg.
Vodafone w Irlandii
Klienci operatora otrzymają zwrot środków, które pozostały na ich nieaktywnych kontach, a także zwrot pieniędzy za opłaty, które nałożono już po anulowaniu umowy.
W przypadku niektórych osób, na ich kontach znajdowały się środki, które nie były połączone z systemem anulowania umowy. Klienci nie żądali zwrotu tych środków, nie zostały też one automatycznie zwrócone przez operatora.
W innych przypadkach Vodafone zatrzymał środki po anulowaniu umowy i dokonywał zwrotu dopiero na wyraźne żądanie klientów.
Zwrot pieniędzy
Przedstawiciele ComReg poinformowali, że zwroty rozpoczną się ze skutkiem natychmiastowym i zostaną zakończone do końca lutego 2023 roku.
Klienci zostaną poinformowani e-mailem i będą mogli odebrać pieniądze w ciągu 90 dni w terminalu Payzone za pomocą unikalnego dokumentu PDF, który zostanie do nich wysłany.
Vodafone zapewnił też, że w przyszłości środki, które pozostaną na zamkniętych kontach klientów, będą do nich efektywnie zwracane.