Klientów jednego z największych banków w Irlandii czekają duże zmiany.

Jeden z najpopularniejszych w Irlandii banków w najbliższym czasie wprowadzi zmiany dla swoich klientów. Jest to kolejny krok mający na celu rozszerzenie technologii cyfrowej w obrębie serwisów bankowych.

Cyfryzacja Bank of Ireland ma być korzystna dla klientów i ułatwić im korzystanie z usług banku. Przede wszystkim rozwinięta ma być bankowość online, a to za sprawą nowej aplikacji, nad którą właśnie trwają końcowe prace.

Zmiany dla klientów BOI w Irlandii

Bank rezygnuje z wydawania kart bankomatowych (ATM-only) na rzecz kart ATM/debit. Dotyczy to również osób poniżej 14 roku życia, które teraz będą mogły wnioskować o przyznanie karty Visa Debit Card za zgodą rodziców.

Zmiany dotyczą również usług bankomatu – od 11 maja 2019 roku nie będzie już można żądać wyciągów, doładować kredytu w telefonie czy zapłacić rachunków poprzez ATM. Serwisy te będą dostępne poprzez bankowość 365.

Inne zmiany dla klientów BOI w Irlandii

Z dniem 1 kwietnia 2019 roku Bank of Ireland rezygnuje również z udziału w programie lojalnościowym SuperValu’s Real Rewards. Posiadacze kart kredytowych obecnie zdobywają punkty lojalnościowe opłacając rachunki w SuperValu. Jako gest dobrej woli bank doda 500 punktów o wartości €5 do kont lojalnościowych swoich klientów.

Nowa aplikacja dla klientów BOI w Irlandii

Nowa aplikacja będzie dostępna jeszcze w tym roku – trwają właśnie końcowe prace nad jej ostateczną formą. Aplikacja ma zapewnić zwiększoną funkcjonalność i ulepszone zabezpieczenia. Będzie ją można zainstalować zarówno na telefonach, jak i tabletach.

Jeśli klienci nie zainstalują nowej aplikacji, kiedy już będzie dostępna, będą zmuszeni uzyskać klucz zabezpieczenia, by nadal korzystać z serwisów bankowości 365. Odbywać się to będzie dzięki małemu urządzeniu, na którym wyświetlany będzie kod umożliwiający klientom zalogowanie się do konta i autoryzację płatności.